Gomorron lördag!!

  • Skönt med helg & ngt som jag verkligen behöver efter en turbulent vecka både på jobbet & hemma, men nu tar vi nya tag som sagt!!

    Förkylningen vill inte ge med sig så träningen som så gott skulle börjat denna vecka har fått skjutas upp men på måndag ska jag nog kunna börja känns det som..

    Igår däckade jag nio så utvilad är jag & idag har jag en massa planer som jag "skulle" behöva hinna med men det finns ju en söndag oxå...

    Mina planer iaf!!!
  • Städa alla rummen från dammtorkning till skurning!!
  • Rensa ur garderober & skåp..
  • Tvätta upp all tvätt
  • Åka till Kungsängen & lämna igen batteriet..
  • Ta ett eget bad med inpackning & ansiktsmask..
  • Kanske ta tag i lite scrapping..

JA vi får se när helgen är över hur mycket av detta jag hunnit med;)

Planer är ju till för att ändras i min lilla värld!!!

Tjingeling sålänge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0