Garderobsrensning!!

Idag medans Leia sov lunchvilan tog jag tag i att rensa ut allt skit jag hade i min garderob, & det var en del som jag aldrig använder!!

Även Leia´s garderob fick sig en rensning då mycke har hon vuxit ur, så där blev det lite skänka bort påse till Bree om hon nu inte hinner växa ur det innan vi ses, växer ju ngt enormt lilltjejen;-)

Sen en påse med kläder som ska va kvar i källaren, sånt som man helt enkelt inte vill ge bort el, kasta..

Så nu är det till att fylla upp våra garderober inför hösten, men det får vänta till löning..

Jarkko´s garderob får han ta själv då den ser ut som allt annat än en garderob...

Kläderna gick vi sen iväg med till Myrornas insamlings container så det kommer till lite nytta, var ju även lite nytt i den där högen oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0