En vecka i kaos!!

Har haft en vecka i ren & skär kaos på jobbet & förkylning..

Var hemma i måndags, men då febern gick bort så återvände jag snabbt tbax på tisdagen & har sedan dess yrat runt bland skrikiga barn som verkar ha hamnat i ngn form av fövirrad dvala, för efter att ha jobbat på min gamla avdelning där barnen klär av & på sig själva någorlunda bra med lite handledning & äter själv, hittar sin plats, tvättar händer, ja listan kan göras lång så har jag hamnat i ett ingenmansland där vi måste ta till att träna på alla punkter för att få en någorlunda lugn miljö..

Just nu fungerar inte mycke & tiden räcker knappt till att få ngt gjort känns det som..

Att dessutom va snorförkyld gör ju inte saken bättre så här har det varit sängläge direkt man kommit hem..

Bilen har vi iaf fått igång då det var batteriet som var urladdat pga en glömd taklampa så det känns skönt att dte inte var någe större fel som sagt!!!

Nä nu ska jag fixa leia inför nattningen & sen se Idol, men kanske jag tittar in senare & antar Utmaningen jag fått av Cicci!! Är ju inte så mycket för såna grejer, men ska göra ett undantag för Cicci´s skull!!

Tjingeling sålänge!!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

vad skönt att det inte var något större fel på bilen då, att glöma en lampa på är lätt hänt!

Tack gumman för undantaget ler

Kram

2008-09-05 @ 17:46:03
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0