En skön sovmorron!!

Idag tog vi en lång & skön sovmorron jag & leia, min kropp & huvud skrek verkligen efter att få sova ut lite..

Leia stod dock klockan sex imorse & var halvt påklädd på väg till förskolan, hon älskar verkligen att vara där & det känns så bra för mig..

Men men jag lyckades som sagt locka tbax henne till sängen:-)

Träningen som var planerad gick ju med andra ord inte så bra men ska försöka att ta den nu medans Leia bygger med klossar & ser på ngn av sina dissekerade filmer, finns ngn inte en enda film som hon inte lyckats repa..

Nu ska det drickas kaffe samt inta ngn smörgås sen blir det träning, undanplockning,
(ngt jag börjar bli bra på efter att få göra det typ 3 gånger per dag;)) bädda nytt i sängen, ja vi har som sagt fullt upp idag..

Och så ska jag hinna med & ringa på jobbet jag söker, men det får bli då leia vilar..

Fullspäckat var det här, vad händer hos er då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0