En riktig vän!

Jag har en riktig vän som jag kan ringa i vått & tort, en vän som ALLTID ställt upp för mig & min familj då tråkiga grejer hänt, en vän som vet allt om mig..

En vän som jag skrattat, gråtit, bråkat & busat runt med..

JAg minns första gången vi umgicks hemma hos hennes mormor & vi spelade "
Ballon Fight" på gamla klassiska Nintendo,, det var början på en lååång vänskap..

Hon bor tyvärr långt ifrån mig & jag skulle så gärna ha henne närmare mig, men ändå så vet jag att hon finns där för alltid..

Så kan man bli annat än rörd då man får läsa i hennes blogg om hur mycket jag & min familj betyder för henne??

Citat från
Cicci´s blogg!!

Linda (Sthlm)
Oj, denna unga fröken har jag verkligen levt livet med, vi har busat en del i våra unga liv,
Vi har även bott tillsammans och vi två har även gått genom mycket tråkiga och roliga saker.
Det som gör hennes så speciell är att hon är som hon är!
Vi är sådana som kan ha uppehåll med vår vänskap och ändå ta upp den som det vore igår vi sågs!
Vi gjorde också en pakt som tonåringar; aldrig bli en snobb och det blev vi inte heller.
Linda och hennes familj har jag mycket nära mitt hjärta då dom alla är som min familj!
Även Linda fick barn ca 1 år efter mig, och till hennes flicka är jag även gudmor till..
Ja, denna tokgumma kan jag skriva mycket om, men vi ska hålla det kort och gott.
Jag kan inte se mitt liv utan en tok-Lunkan
Du är guld värd för oss!

Cicci gumman du betyder så mycket för mig & hela din familj är underbara..


Kommentarer
Postat av: Cicci

Näää nu fick du ju mig rörd!

Fy så jag saknar er, vi måste ses snart igen!!

I love you 2

2008-09-20 @ 13:12:52
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0