Tungt idag!

Usch jag har så ont i min hals & en hosta from hell idag...

På allt detta så ska man jobba, så länge man är feberfri så kan man ju jobba sen hur bra det igentligen är ja det är en annan femma...

Just nu lyssnar jag på Leia´s hemska leksaker från förra julen, var nog en vadslagning det året om vem som kunde ge oss den mest gräsliga melodin i form av ngt plastigt piano alternativ bondgård!!

Men men med nytt besök av tomten så åker dessa ner i källaren, frågan är ju hur i hela friden hon kan tycka det är så innerligt roligt att höra ngt som låter som att det lika gärna kunde vara jag efter en blöt kväll som klinkar på pianot, lägg sen på lite djurläten i form av grodor, kossor & ja allt som existerar på en bondgård så har ni plågan nummer ett härhemma!!

Men Leia är så förbaskat söt då hon dansar & klappar händerna till det:-)

Usch nu stinker det bajs!!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0