Så var träningen avklarad idag!

Har precis kört en mil på orbin & 500 sit ups, men inser att jag måste köpa hem nya hantlar till mig då Jarkkos är för klumpiga enligt mig, vill ju träna armarna oxå:-)

Jaja känns bra iaf att ha kört ett pass redan så nu ska jag diska & fixa lunch till leia vaknat sen blir dte väl en promenix oxå ikväll..

BTW så tyckte Jarkko att jag skulle vänta iaf en vecka till med att mäta mig då det oftast kan ta upp till en månad innan resultaten kommer men jag får se, ska ju mäta mig på måndag annars..Känns dock inte som så mycket har hänt så kanske han har rätt i det iaf:-)

Tjingeling sålänge..

Kommentarer
Postat av: Linda, Vilma o Lova

Oj va du kämpar på!

Blev det någon mätning?=)

2008-10-06 @ 21:06:51
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0