Så var det skickat!!

Japp nu har jag skickat iväg mitt CV så nu är det bara att hålla tummarna:-)

HAr som sagt inte känt mig riktigt bra denna vecka så min träning har hamnat på dekis så min mätnng skjuts upp iaf en vecka till så att det blir två veckors träning innan mätning:-) Tror dock inte det hinner hända så mycket men hoppas kan man ju:-)

Timrå ligger under just nu så denna resa i huvudstaden ser ut att sluta på noll inspelade poäng tyvärr:-(

Nu ska jag softa då jag har öppning även imoorn, är inne på tredje dagen då jag öppnat så det börjar ta ut sin rätt om jag säger så,, gillar inte alls att höra klockan ringa kl 5.15 i gryningen..

Ha en skön kväll vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0