Lördagen i bilder!!

Utgången i lördags blev som vanligt skoj:-)

Dock så var det ju löningshelg & jag som alltid varit anti dessa helger slog nytt rekord i att stå i kö..

Dom som känner mig vet att jag hellre sitter på ett sunkhak utan köer än att stå i kö, men denna kväll stod jag ut i 40 minuter i snapskön & nog hade vi skoj därinne iaf:-)

Hann även med ett litet stopp på Jägarn innan & efter blev det Patricia & sen en dyr & lång taxiresa hem..

Söndagen spenderades på Arlanda i väntan på storfrämmandet:-)

 Halva gänget i vänta på tåget i Västra skogen.


 Ann -sofie & Madde poserar!

 Ann - sofies andra hälft Janne!

 Tove på Snaps.

 Madde med andra hälften stefan..

 Jag & Madde!!

 Madde & Tove!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0