Jul shopping!!

Jag har aldrig varit ngn som brytt mig så mycke om julpynt & julen  i allmänhet, för mig är det bara ngt som framkallat ångest hos mig..


Mina tankar går oftast dessa dagar till alla dessa människor som är ensamma därute i en stor värld & jag känner mig så lyckligt lottad som har en liten familj att få vara med just dessa dagar..

Julklappar är heller inget jag tycker är så fascinerande då det enbart är att byta pengar med varann så i min familj ger vi inget till varandra om man passerat 20:-) Dvs alla förutom Leia bir lottlös..

Visst Leia ger ju mormor & morfar ngt sött att titta på i form av en kalender varje år, ngt som är lätt att beställa vill säga..

Ok, Jarkko & jag ger ju varandra saker men det är ju oxå från Leia..

Men vart jag vill komma är att i år ska det bli julmysigt härhemma så nu har jag inhandlat julgardiner till köket & vardagsrummet..

Julstjärna & ljustakar har jag faktiskt men lite mer julsaker ska nog inhandlas i form av tomtar & kanske det blir en julgran i år:-)

Sen är det ju det stora beslutet om Jarkko vill fira i S-vall eller om vi som vanligt får åka själv på juldagen, men det hör till en annan historia..

Min shopping idag!!

 






Sen blev det även ngt till mig:-)



Passar även den bra till julen:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0