Jaha andra raka förlusten nu då:-(

Vet väl inte riktigt vad jag ska säga om detta, var ju inte på plats så att säga hur killarna spelade är inte upp till mig att döma, men det känns BITTERT:(

Är för less för att skriva ngt ens, var ju tre nästan på förhand klara poäng, men visst tjusningen med hockey är ju att allt kan hända & jag ger all heder åt Rögle som satt varenda expert på plats om deras placering, det är många matcher kvar men varför skulle inte dom orka hålla i denna framfart dom har säsongen ut & placera sig sådär mittemellan likväl som *vissa* experter placerar guldet hos Brynäs som även dom var på förhand bottenplacerad..

Grattis Rögle & framförallt till eran junior som visade var skåpet ska stå!! 

Förövrigt så står jag fast i att jag är sämst att tippa matcher*asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0