Imorrn smäller det i Huvudstaden!!

Japp imorrn är dagen jag suktat efter, men som jag tyvärr måste ändra:-(

Det är dagen då Hovet får finfrämmande i form av Sveriges vackraste lag!!!

TIMRÅ IK!!!!!


tik.jpg


Som jag skrivit förut så har Leia´s förskola lyckats pricka in samma dag med deras föräldramöte & som Jarkko sa:

- Det är nu du får prioritera i ditt liv!!

Hm, ja finns ju även torsdag om man så vill då dom spelar ute i Södertälje, men det känns ju väldigt långt bort att åka en jobbdag..

Men usch vad jag skulle vilja att en STOR lapp imorrn möter mig att mötet är inställt, men det är bara att drömma vidare Linda!!

Får hoppas det smäller så högt i DIF´S mål att det ekar ut till V-H:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0