FriZon!!

Nu är man all alone härhemma för att ta tag i en riktig storstädning, blev inget städat igår pga mitt dåliga humör så nu har Jarkko & Leia dragit iväg till Torvalla & ska göra sitt premiärbad:-)

Lite synd att jag inte följer med & fotar, men går det bra så ska vi fortsätta med det varje helg & då hela familjen så bilder hinner jag nog få:-)

Vet inte när jag var själv härhemma sist & det är sååå tyst & skönt just nu att bara njuta av att va själv, man är det så sällan nu...

Nä nu ska jag sätta på lite bra städmusik på hög volym & ge igen till alla mina grannar som säkerligen sover, men det gör jag oxå på nätterna då dom har sina fester så nu är det Payback;-)

Så ha en skön söndagsförmiddag vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0