En näsa lika stor som hela Amsterdam??

Ja man börjar ju iaf att undra hur mycke utrymme en näsa kan ha då den inte har gjort annat i en veckas tid än att producera en jäkla massa snor..

Jag blir ju inte bättre, det är hostattack på hostattack & oftast i samband med att jag sitter på ett fullsatt pendeltåg & driver mina medresenärer till vansinne med dom..

Jag som har verkligen laddat i en vecka för kvällens fest, & jag ger inte upp, jag har inge feber så iväg ska jag!!

Däremot lär jag må som en ökenboll imorrn då min sömn kommer att rubbas , men en gång på evigheter så får jag ta den smällen..

Svärfar är ju fortfarande planerad att komma imorrn, men som jag sa till Jarkko, det är ju nästan spelbart på Betsson om hans ankomst, jag tvekar lite, men men vi får se imorrn kl 14 om dom dyker upp eller inte:-)

Nu tvättas det lite & jag ska ta det värsta kaoset härhemma, Jarkko ska iväg & inhandla ett bilbatteri sen får vi hoppas bilen går igång igen..*please*

Bolaget ska det oxå inhandlas på men det tar jag senare idag, men vad som ska handlas vet jag ej, vet inte om jag är vinsugen eller cidersugen idag??

Nu ska det vikas tvätt!!

Vad sysslar ni med idag då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0