Det gick väl inte så bra det här!!

Haft en usel dag idag, den har blandats med ilska, besvikelse & ja jag vart fan ledsen på min chef idag..

Började med att jag skulle be om att få gå 30 minuter tidigare imorrn i komp, samt skippa kvällsmötet som vi har varje vecka, tyckte väl att mina kolleger lika gärna klarade sig utan mig en kväll & att det dög om dom rapporterade det dom kom fram till på onsdagen till mig..

Det är ju ändå min dotters förskola som råkar ha föräldramöte samma dag & när en av oss måste va hemma med henne så blir det så här, men det tyckte inte hon.. Hon tyckte att jag skulle överväga att skippa detta möte för att va på jobbet då enligt henne det är viktigare just nu!!!

Efter detta så kände jag bara att luften gick ur mig & jag släppte bara ut det:

Jag söker nytt jobb just nu då mitt kontrakt går ut vid nyår!!

Ja det blev inte så populärt & imorrn lär jag va ännu mindre populär då jag kommer ringa upp dom för att säga att jag går på mötet ändå, jag har pratat med mina kolleger & alla tycker jag ska gå...

Så min dag på jobbet har rent utsagt varit usel!!

Hur har er dag varit då??

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Usch, jobbigt tjejen! <3 Tyvärr måste vissa av oss vara drabbade av det, och det är som jag brukar säga, that's life! Hur jobbigt, hemskt och läskigt det faktiskt är.



Vill du prata så säg bara till! Och tack för din kommentar.

2008-10-06 @ 20:10:02
URL: http://holiday.blogg.se/
Postat av: Alina

tack hördu:)

2008-10-06 @ 20:12:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: > M A N T H A <

ÄR du intresserad att bli modell :O jag tycker bara de e skojj om fler söker haha :D

Läs mitt senaste inlägg om hur du kan ansöka som modell. Plus att du få se mina bilder som jag ska skicka in !

2008-10-06 @ 20:20:48
URL: http://lillmanthy.blogg.se/
Postat av: Linda, Vilma o Lova

stå på dig!

äckliga förskolechefer! uscha

2008-10-06 @ 21:03:01
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0