Ungen som vägrar sova!!

Blir GALEN på Leia då hon har dessa dagar då hon är så övertrött så sova finns inte på tapeten:-(

Hon blir otroligt jobbig & jag blir otroligt stressad för jag vet att detta slutar i katastrof innan kvällen är slut..

Jaja nu har jag försökt 6 nu är det försent att sova så det blir till & underhålla henne till iaf kl sju ikväll..

Jarkko är & hämtar Fred & Gro så man får hoppas hon kan va glad med dom  iaf, just nu sitter hon & ritar i sitt block & sjunger sitt vackra namn gång på gång;-)

Hon är så fantastiskt duktig på att hålla pennan & rita former så nog tror jag mig ana en liten konstnär därinne:-)

Nu en kopp kaffe & sen ska jag leka lite i Photoshop efter en ny header, vill ha den lite mindre tjejig designen nu då vintern börjar göra sitt kall:-)

Kommentarer
Postat av: cicci

Jasså fröken vill inte sova hon s ja du jag har en jag med!! Brrrrr och så kalt det är här uppe då, just nu står det 5,8 - och det känns!



Tack så mycket, jag gillar min nya logga jag också, försöker få en stilren en!



Massa kram

2008-11-01 @ 21:42:02
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0