Se upp för dårarna!!

Fem minuter längs gröna linjen & man inser hur många dårar det igentligen finns i denna stad!!

Klev på i Odenplan, varpå även en äldre dam som bryter på finska genast börjar rent ut sagt skrika ut sitt kristna budskap & om att helvetet kommer drabba oss.. Naturligtvis stod hon bredvid mig av alla..

En station efter tar hon sig till andra änden av vagnen, skrikandes naturligtvis.Då hör man ett vrål bakom mig!!!

En karl som inte heller verkade må så bra vände sig om mot henne i värsta utbrottet om att hon ska sluta gapa & att han ringer polisen & det var inspärrningar på psyk & än det ena som kom ur hans mun..

Här kan jag lova trodde jag att jag hamnat på ngn form av Gökboet a´la Gröna linjen!!

Klev av vid centralen & där möttes jag av biffiga vakter som motade tbax oss, då det var avspärrningar i hela centralplan pga bombrån!!

Var bara att hoppa på crazy train igen & ta sig till söder där jag kunde kliva av & känna lugnet & slutet på denna resa som på fem minuter tog mig igenom ett inferno av galenskap i Storstan:-)


Kommentarer
Postat av: Comorran

Ja det där känner jag igen, tokfransar flockas som flugor till skit kring mig. Vart livrädd ett tag att åka tunnelbana...

Hoppas du hämtat dig!

2008-11-24 @ 22:04:26
URL: http://comorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0