Så var det första ljuset tänt!!

Tittar man ut genom fönstret så har man väldigt svårt att tro att vi idag tände det första ljuset i advent, för det har regnat hela natten & vattenpölarna ligger djup därute..

advent1-2004.gif

Tråkigt som fan & jag saknar verkligen det vita vi hade för en vecka sen, det var ju så mysigt & juligt med all snö!!

Vad har vi hunnit med idag då??

Ja jag har hunnit med att inse att bilförsäkringen gått ut & ingen har tagit kontakt med mig om att förnya den!!

Ringde upp för att kolla vilket pris dom erbjöd, men deras service låg nere & sen påminnde hon mig så fint att varje dag som bilen står oförsäkrad så kostar det mig 100 spänn om dagen!!

Tack O Bock!!!

Gjorde en prisjämförelse på nätet & Länsförsäkringar gav mig billigaste pris så snabbt in dit & tecknade mig en försäkring, vill inte sitta & kasta bort 100 spänn om dagen för ingenting!!

Imorrn blir det iaf körförbud på bilen en vecka då det var omöjligt att hitta en besiktningstid i denna stad..

Har även beställt sprillans nya vinterdäck så jag kan ta min pärla upp till sundsvall i jul & då sparar jag in lite på hyrpriser iaf, vinterdäck är ju som sagt alltid bra att ha & jag litar inte så mycket på våra friktionsdäck!!

Mycke bil i detta inlägg, men jag älskar ju min pärla:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0