Kluven!!

Jag har blivit kallad till mina chefer på onsdag för att diskutera min fortsättning & mina tankar..

Frågan jag ställer mig själv är vad har jag för tankar om att stanna??

Om dom nu erbjuder mig en fast tjänst vill jag stanna??

Jag ser ju gärna att jag får upp lönen lite oxå, men vill jag stanna??

Jag var ju & kolla på ett annat jobb för ett bra tag sen & allt kändes ju så rätt, men jag har ju inget hört därifrån tyvärr än..

Ska dock ringa dit imorrn för att se om dom fortfarande är intresserad, jag vill ju veta innan mitt möte.

Men om jag nu stannar, kommer jag att trivas??

Det är så mycket som kommer att ändras efter nyår, en ny avdelning ska ta sig in i byggnaden, nya kolleger & ja kanske helt nya barngrupper efter ett tag & det kan ju vara både positivt & negativt..

Usch, jag vet varken ut eller in, men tror iaf att jag bestämt mig ganska klart att erbjuder dom mig ingen fast tjänst så finns det nog inte så mycke intresse från mig, men då sitter jag ju i dilemmat att jag kan åka på 45 dagars karens & vem F*N har råd med det??

Nä hoppas jag finner ngt svar imorrn iaf så jag lättar lite i min kluvenhet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0