Ett kliv närmare!!

JA nu får man väl hoppas på att Timrå verkligen är på väg åt rätt håll igen i serien, har ju varit lite dystert denna säsong & mina inlägg om hockeyn har varit väldigt få!!

I dag tog vi iaf ett kliv upp i tabellen & serien är fortfarande lång som sagt..

Skön seger mot Linköping trots tappad 2-0 ledning visar på ett lag som är på G eller var det så att Linköping var så usel??

Ja det får iaf hoppet att komma tbax att Timrå är ett lag som till våren kommer till slutspel som jag så gärna hoppas på..

Ingen vår utan slutspel med Timrå som sagt!!

På måndag gästar dom återigen huvudstaden & förhoppningsvis finns jag på plats för att denna gång se dom ta en seger, förra gästspelet härnere slutade inte så bra som sagt!!

Men men 3 sköna poäng mot serieledarna får hoppet att tändas att laget nu är på rätt väg att inhämta på tabellen & att serien även denna säsong blir lite längre!!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Vinst pga av en jädra idoit till domare som inte borde dömma för fem öre...

2008-11-23 @ 03:48:28
URL: http://fluidboy.webblogg.se/
Postat av: Pontus

Det var Lärking som dömde ja... och ja visst jag håller med om att timrå var duktiga men lärking kan inte dömma och därför förstörde matchen. enligt min åsikt.

2008-11-24 @ 02:49:57
URL: http://fluidboy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0