Det här med träningen!

Den har ju inte gått så bra på sistone tyvärr..

Är det inte förkylningar som avlöst varann så är det helt enkelt att jag tycker det är så urtråkigt att träna hemma endast på Orbin mm, så nu har jag bestämt mig..

Imorrn ska jag ta mig förbi mitt gym där jag har fryst mitt kort & ska lösa upp det med omedelbar verkan för jag vill gå på pass igen..

body pump, spinning ja tom ska jag försöka mig på step & kanske aerobics, trots min urusla kordination..

bodypump.jpg

Jag får väl bjussa på ett gott skratt sålänge, för nu vill jag att fettet ska brännas & det rejält!!

Så imorrn ska min resa till ett sundare & smalare liv ta ett rejält kliv framåt helt enkelt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0