Bye bye Kolhydrater!!

Nu jäklar är jag så trött på att det aldrig verkar hända så mycket med min vikt & fast jag försöker tänka på vad jag stoppar i mig & rör på mig dagligen, så nu ska jag så gott jag kan försöka undvika alla jäkla kolhydrater som min kropp verkar va allergisk mot:-)

En artikel i Aftonbladet idag!!

Innan jag blev gravid så vägde jag 55 kg & fast jag var dålig på att träna & levde inte så hälsosamt så höll jag mig där, hemligheten då var att jag åt väldigt lite kolhydrater på den tiden, levde mest på kyckling, kött med grönsaker till & dte är ju hur gott som helst det med..

Då jag & Jarkko flyttade ihop började jag äta mer av pasta & ris & visst märkte jag att jag gick upp lite men det var helt överkomligt fram tills jag blev gravid, kilona rasade på mig & fast det nu gått över två år så får jag inte bort alla dessa kilon, så nu f*n ska jag äta mer kolhydratfattig som jag bara kan..

Har iaf lyckats köra 20 minuter på orbin, men ngn stegräknare har jag inte kommit över än, magövningar får vänta tills tatuering läkt lite mer..

Så bye bye kolhydrater!!!

Kommentarer
Postat av: cicci

Samma här!!! Jag ska sluta äta sånt jag med eller åtminstonde dra ner på skiten!

Hoppas allt är bra med er?

Kram

2008-11-03 @ 19:24:35
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0