Väx Upp!!

Jag är så trött på att alltid få va den som får ta skiten just nu..

Alltid Jag som är den som i slutändan får skulden eller ännu värre ska sitta med dåligt samvete för att *Ni* mår dåligt...

Jag är trött på att höra undanflykter gång på gång, jag köper inte argumenten som läggs upp längre..

Jag är trött på att aldrig få ngn ro i mitt liv utan det ska banne mig alltid va ngt som hänger i luften som ett stort mörkt moln..

Jag är så jäkla less på att människor i min närhet inte kan ta steget att växa upp & ta ansvar för det liv dom har skapat..

Jag är så jäkla trött på att alltid känna mig som den mest ensammaste människan i världen då allt runt omkring strular till sig...

En Solig picknickdag som blev en skitdag som helt enkelt gjort mig förbannat trött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0