Världens Otacksammaste Morsa!!

Idag är det som alla vet Morsdag & min käre sambo uppvaktade mig som vanligt i morse, problemet var att han som alltid brukar va en hejare på att träffa rätt i preentväg skulle slå på lite större den här gången..

Trodde verkligen inte att han då han följde med sin bror igår skulle få för sig att köpa guldsmycken åt mig,jag är en Silvermänniska & jag har alltid fått silver av honom förut, men han kände för att ge mig lite finare smycken nu..


Visst guld kan jag väl bära men nu var det så att på mig så var kedjan alldeles för tjock & tung & det var bara inte JAG...Jag våndades, men då det kostade en del så att låta det ligga & skräpa fanns inte för mig så jag var helt ärlig..


Jag Älskar verkligen han & hans tanke i sig & jag är verkligen inte ngn som bekymmrar mig om vad jag får annars, jag gillar atnken bakom presenten i sig kosta vad den vill, men detta har som sagt kostat lite..


Jag kände mig hemsk, men han insåg ju oxå att kedjan var lite för tjock för min hals så vi ringde guldaffären & jag ska få byta till mig silversmycken istället, & Jarkko hade ju redan från början kollat in en kedja & armband i silver så jag sa attt han skulle ha gått på sin första instinkt helt enkelt.. Det brukar ju oftast va den rätta!!!

Annars har vi haft en skön dag med lite shopping till balkongen samt veckans matmeny!!

Men nog känner jag mig som den mest OTACKAMMASTE MORSA I VÄRLDEN JUST NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0