Min Solstråle...

Har inte haft en sån där lyckad helg, men kan man va annat än lycklig med en sån underbar Solstråle som jag får spendera all min vakna tid tillsammans med???

 Mums kaka!!  Sötnos.. Min Sommarflicka!!

Har läst helgens begravningsannonser  om både Engla, Saga & Maximilian.. Och jag inser hur mycke man ska värdesätta det man har i livet...

KAn man annat än fälla en tår efter att ha läst dom känslofyllda breven till Saga & Maximilian??

KAn man annat än känna vrede mot Polisen som i fallet Engla inte tog tipsen om Eklund på så pass allvar att dom iaf topsat honom & insåg att han var rätt person i fallet Pernilla & lilla Engla hade då fått cykla hela vägen hem den där soliga dagen???

Jag hoppas så innerligt att Polisen i Arbogafallet har rätt person & att dom även lyckas binda henne utan tvivel till brottet, jag vill se ett slut & en fälld dom i detta brutala brott..

Nä nu ska jag träna & duscha sen somna in vid min vackra Solstråle & inse hur lyckligt lottad jag är som har fått en sån underbar gåva i mitt liv....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0