Underbart Timrå..

Så var nu denna matchserie klar & nu väntas tufft motstånd i Semin av troligtvis HV 71, ser helst att nu Frölunda slår ut Färjestad så vi får Linköping istället då det känns lite som lättare motstånd, men men..

För Guld finns inga lätta matcher att spela...

Skulle ju annars passa bra med Linköping för en ev, resa & att man får se lite hockey Live, blir ju ingen S-vall resa förrän en ev, final..Men vi får helt enkelt se hur det blir framöver...

Syndabocken i morgondagens tidningar i Foppaland måste för övrigt bli Krizan & hans
hjärnsläpp..

Kunde ha blivit en jämnare 3 period utan hans dumheter, men nu är det iaf dags för tronskifte i Västernorrland & ja jag drömmer om Guld nu, dumt jag vet, men utan drömmar inga mål som jag brukar säga!!

Kanske det är Timrå´s år i år & det vore ju ganska mäktigt att få behålla guldstatyn även detta år i Västernorrland eller???

Nu är iaf Slaget om Västernorrland över för i år, men vem vet kanske det blir en del 3 nästa säsong!!!

Kommentarer
Postat av: Morran

Jag hoppas definitivt på del tre nästa säsong. MODO vill nog gärna visa vilka som är storebror.
Grattis i alla fall! Som MODO:it känns det ruggigt tungt nu, och kommer så också vara, men Timrå var det bättre laget i denna matchserien.

2008-03-18 @ 22:47:45
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0