Traditioner!!

Jag är absolut den mest otraditionella & tråkiga människa man får leta efter då det gäller storhelger & liknande..

Nu försöker jag iaf ha lite pynt & så, men jag suger fortfarande hårt..

Tur Leia inte har så stor koll än på dessa helger, men visst ska hon få sig ett litet påskägg imorrn då vi även ska måla lite ägg för att hänga upp i påskriset jag inhandlade i sista minuten...

Jag vet inte men det måste va all den där stressen som kommer hos oss folk då dessa storhelger & måsten som får mig att inte avsky, men inte heller älska dom..

Även dessa tankar på alla ensamma människor både gamla & unga får mig att bara få så dåligt samvete av att man sitter & gnäller om småsaker härhemma..Om vem som ska fixa skinkan, hämta granen, köpa ditt & köpa datt!!

Nä usch livet är för kort för att stressa bort på alla dessa måsten så jag kommer fortsätta att köra på mina stillsamma firanden av dessa helger & bara njuta av min familj & vänner som förgyller hela mitt liv, för det finns inge godis, mat, klappar eller glitter som kan få mig att le såsom Leia får mig klockan sju på morronen sjungandes bredvid mig♥

Men iaf  vill jag Önska Er Alla En Riktigt Glad Påsk!!!

gladpask2.jpg

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Jag är minst lika dålig, om inte sämre. Just nu påsken orkar jag inte lägga någon energi på alls och har inte köpt hem något påsk aktigt. Så du är inte ensam :P

2008-03-20 @ 20:29:04
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0