Storstädat...

Är absolut inte van att få vara helt för mig själv nuförtiden så idag då jag är sjukskriven & inte fick ngn tid till doktorn, (ska få en imorrn) så blev jag så rastlös & vad passar bättre att göra då man inte har ett yrväder som springer omkring???

Jo STORSTÄDNING!!!

HAr nu plockat en jäkla massa skit & slängt, jag har sopat, dammsugit, dammtorkat varenda pryl & torkat golven 2 gånger, skurat hela badrummet & nu ligger badkaret & blötläggs med klorin...

JAg kan säga att fast jag är dålig så är det så förbaskat skönt att känna doften av nystädat hem & förhoppningsvis for dom mesta basiluskerna iväg nu oxå...

Nu har jag bråttom, ska hämta paket sen Leia sen shoppa mat..

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0