Rastlös..

Är nu inne på min andra sjukdag & det kryper verkligen i kroppen, ska bli så skönt med lite sällskap snart..

Jarkko tycker jag ringer konstant, men va f*n jag är uttråkad!!

Var hos doktorn & blev inte klokare, svullen hals med rossel, men inga streptokocker..
Förmodligen UVI, men provet skulle skickas vidare för bakterikoll så jag fick iaf medicin utskriven & rekommendation att vila..

Så jag blir hemma imorrn oxå..

Var in på Vivostore där dom har det mesta & köpte lite färg så ikväll målar jag nog köksbord & stolar..Ska bli intressant att se hur det tar sig..

Undrar varför man blir så förbaskat Rastlös då man FÅR vila, men så Trött då man jobbar ??;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kolla in min nya blogg där jag ger lite träningstips med mera

2008-03-19 @ 20:54:31
URL: http://traningstips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0