Ikväll drar det igång!!

Äntligen börjar det igen efter en veckas uppehåll suger det i hockeytarmen & spänningen är ooolidlig..

Visst dom flesta har ju redan bestämt sig för att HV tar detta lätt,, men jag har en känning i min mage som säger att detta är skrällarnas år( minns schlager;-))...

Och jag tror att Timrå är så pass tända efter serien mot Modo samt att  
många är på väg bort/slutar så finns det säkert ett riktigt GO i laget som tänder till lite extra för att få till ett underbart avslut på i några fall´s långa resa i Timrå...

Visst kan man redan nu spekulera som många gjort för att hur laget kommer se ut nästa säsong & att det kommer bli en tuff resa, med ev, kvalserier mm.. Men räkna aldrig ut Timrå...

Inte första gången det snackas om att laget är svagt, räcker inte till, men vem vet hur lagetr ser ut nästa år???

Vet ni??? Vet Jag?? Vet experterna??

NOPE!!

Spelare kommer spelare går!! Thats life!!!

Vem är det som säger att vi inte kan få in likvärdiga spelare nästa säsong??

Nä nu lämnar jag framtiden & blickar in i nutidens matchserie & hoppas på ett långt äventyr för Timrå´s del..

Mitt tips??

3-1 till Timrå ikväll..
2-1 till Färjestad..

Gillar Underdogs tips:-D

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Jag håller på Linköping! :P I så fall hade ju DIF de bästa motståndarna om linköping skulle gå och vinna, och då kan man säga att DIF är näst bäst ;) haha.

PS. Gå gärna in på min blogg och delta i tävlingen där man kan vinna jätte fina smycken! :)
Kram & glad påsk!

2008-03-24 @ 14:27:52
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0