Hockeynostalgi..

Kollade runt lite på Youtube & fann lite roliga klipp med Timrå klacken...

Detta är från min roligaste resa då Timrå var på väg upp till eliserien -99/00 & vi intog Västerås med ca 800 pers..

Vi vann med 5-0 & för er som känner igen mig så syna bilden noga så syns jag:-) JAg kommer fram där i bakgrunden med håret uppsatt i hårklämma & Tik -08 tröja & en öl i handen naturligtvis:-D

Jäklar vad jag saknar tiden med Timrå klacken, det är nog det enda jag riktigt saknar hemifrån, att få ta del av den gemenskapen igen...



Kommentarer
Postat av: sofie

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Fatta vad skönt att dom tog tredje igår!! Dom spelar riktigt bra nu och nej de e inte Modo som vikigt ner sig trots att alla modoiter säkert tycker de =) Klart ja kan kolla om ja kan fixa biljetter!! Håll tummarna nu imorn, de skulle ju vara sagolikt skönt att få 4-0 i matcher mot just Modo!! Kram

2008-03-16 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0