En tråkig helg kryddas lätt med lite shopping...

Har haft en riktigt tråkig helg där vi spenderat den mesta tiden hemma...

Har varit regn, regn & åter en massa regn & visst idag kunde vi iaf gå ut en stund till lekparken men det slutade ju typiskt nog att av alla ställen som Leia ska drutta sig i så blev det en gigantisk vattenpöl...

Tur overallen är någorlunda vattentätt..

För att krydda upp livet lite så har jag under Leia´s vilostunder budat på en del fint på Tradera som jag vunnit, men nu är det stopp för ett tag framåt...

Jarkko skulle bara veta, ok det är ju inga gigantiska summor, men eftersom jag dessutom beställt min matta som kostar 1000 kronor, nu fick jag 40% rabatt så den kom ner till 600 så får jag ta dte lite lugnt med shoppingen nu..

Får helt enkelt lägga ut lite auktioner istället...

Helgens shopping.......

SOLGLASÖGON KLASSISKA ~PILOTS 70:S~ GOLD/SMOKE Budgetbrillor a´la 70-tal


Många små apor från Snoffs design strl 80Så söta små apor från Snoff design..

Me and i Meandi Me&i "Pirat" Klänning i Plych + StrumpbyxorÄlskar ju Me & I så jag kunde bara inte låta bli...

DUNNIS Zipjacka  74/80.... Zip jacka från Dunnis...

Ock till sist en mysig matta som kommer förgylla & värma vårt vardagsrum...
Zooma

Nä nu blir det *filmtajm in the bed*.. Så natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0