Bakis..

Ja som dom säger synden straffar sig & nog f*n har dom rätt...

Är riktigt seg idag & huvudvärken ligger på efter en flaska rödtjut i segeryran igår...Måste inse att jag är inte den där partyprinsessan längre utan en trött småbarnsmor som MÅSTE ta sig upp på morronen oavsett hur man mår..

Gruvar mig redan inför den 28 då jag ska ut med jobbet men jag får baske mig köpslå lite med Jarkko där om att han får ta den morronen då,, var inte speciellt skoj att kliva upp halv sex imorse, fast iofs så är det ju aldrig skoj med dom tiderna;-)

Nu har vi besök i form av Farbror Jarmo som ska bli gaddad & Stefan, Leia sover dock men vaknar nog snart ändå...

Jag har nyss duschat så lite som en människa känner man sig iaf,, en kopp java försöker sig oxå ta sig ner men går segt..

Nä Rödvin är gott men kan ge en Baksmälla från Helvetet om man har otur, som jag idag vill säga:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0