Svenska fans!

Hur sugen blir man inte att va en av dom lyckliga som befinner sig på plats i Innsbruck nu ikväll??

Jag som inte ens kan få lite feststämning iform av storbildstv & massa öl, nä här blir det som mest cola & lite grillchips, men banne mig på lördag vid vinst alt, oavgjort, då är det öl & gärna en storbildskärm inne i city som gäller:-)

Jag vill ju uppleva stämningen från EM 2004 då vi satt i långbord på Nivå & såg matchen Sverige - Holland!!

Och en favorit i repris är ju alltid gött & vem vet kanske man kan få en revanch?? *drömma bör man, annars dör man;-)*

Mitt tips???

2-0 till Sverige & Ljungberg avgör;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ikväll vinner vi:-)

2008-06-18 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0