Omotiverad!!

JAg är så jäkla omotiverad för allt just nu!! Känns som jag  bara vill krypa ner under täcket för en vecka el, så & glömma allt för stunden...

Jag vill bara få lite mer egentid just, tid över bara för mig..

Tid för att gå på bio, klippa håret skulle vara en sådan lyx just nu!!

Visst Jarkko ha Leia mest under veckorna, men då får ju jag ta igen det på helgerna istället & det är nog det som sliter på mig, visst igår fick jag ligga & lata mig iaf, till halv nio snåret men  sen var jag & Leia själv hela dagen istället & roa henne en hel dag tar på krafterna.. Idag har jarkko legat hela dagen då han verkar hålla på bli sjuk så det har bara varit till att roa hela denna dagen oxå...

Jag älskar min familj & det är det bästa som har hänt mig, men jag bara känner mig så trött just nu.. Jag har inte sovit en hel natt på över två år nu... Jag har inte varit för mig själv heller för den delen & jag känner verkligen ett behov efter en barnflicka el ngt som kan bekanta sig med Leia så att vi kanske ngn gång kan få göra ngt på egen hand..

Jag vill känna att jag är ngt mer än bara mamma just nu!!

Sen har vi jobbet som jag verkligen inte har ngn motivation över till dom  här tre sista veckorna på avdelningarna jag bara vill ifrån...Känner bara att ger dom skit den här veckan oxå så kommer jag inte va tyst längre,, bara för att dom ser ner på oss med lägre utbildning så kan vi inte bara sitta & ta emot!!

Nä nu ska jag ta disken sen försöka motivera mig iaf till lite träning!!!

Tjingeling så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0