Ett ord, It´s SUCKS!!!

Har idag skrivit två långa inlägg om min dag som sugit från att jag klev in på jobbet tills jag gick därifrån, men jag vet inte det här med att blogga från mobilen verkar bara funka då den själv känner för det!!!

Men iaf klev in på jobbet & hann inte ens ta av mig skorna förrän man fick höra både det ena & det andra, det är ju rätt uppenbart att *vi* barnskötare inte är vatten värda i dessa förskolelärares ögon känns det som nu...

Vete gudarna varför dom så gärna ville ha kvar mig eftersom just  den här veckan så är vi ju så usel jag & min kollega, eller är det bara så att dom helt enkelt blev så jäkla sura då jag tog saken i egna händer tillsammans med chefen & förflyttade mig till en annan avdelning nu efter semestern???

Jag kraschade väl helt enkelt deras egna planer & i deras Hieraki så ska *vi* bara sitta & ta emot & låta dom bestämma vart vi ska jobba, men för mig känns det som rena lotterivinsten att ha fått klartecken att jag inte blir kvar utan får nya kolleger & ny arbetsmiljö...

imorrn är dock min sista dag inne på storbarn, & dte känns tråkigt att inte få jobab med dom underbara barnen nå mer, men visst dom på småbarn är ju oxå härliga, men visst hade jag väl hellre sett att jag fått jobba kvar till min semester börjar om tre veckor, men men thats life!!!

Nu är jag iaf hemma & ska plocka lite härhemma, som vanligt så har bomben placerat sig just i vår lägenhet;-)

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: K

gör detsamma :)

2008-06-12 @ 19:29:14
URL: http://flapjacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0