Bloggdesign!!

Tror jag blir galen helt enkelt!!!!!

Nu när flytten är avklarad av bloggen så lyckades jag på ngt sätt fixa så att jag bytte design & även sparade den så nu måste det till att fixa sig en ny design....

Är ju så enerverande då jag verkligen inte är ngn hejare på detta med html koder & dylikt.. Jaja nu är det vä lika bra att ev byta  Header oxå & kanske satsa på lite färg då??

Mitt I-lands problem idag, men som helt enkelt får vänta!!

Har ngn därute lite tips på snygga bakgrunder & dylikt så lämna gärna en liten kommentar!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Eller tävla om en helt valfri design hos mig! ;) Så slipper du krångla!

2008-06-09 @ 23:10:01
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0