Solen är här igen!!

Leia & jag sov ända till nio imorse.. Ok hon har vaknat till en hel del i skrik, vet inte varför hon sovit så oroligt, kanske det har med hennes förkylning eller så är det rent av läskiga drömmar..

Mina planer är att iaf ta disken sen bege mig ut på en låång promenad med Leia & sen lek i parken, blir så uttråkad av att bara sitta hemma & igår kämpade jag precis hela dagen med att söva Leia...

Fick henne att somna vid två igår vilket i sin tur blev problem på kvällen & mitt i allt detta så har hon drabbats av ngn slags tvärtemotperiod som innebär mycket tjat & mycket gnäll, vilket tröttar ut både mig & Jarkko..

Vissa stunder så är det bortskänkes som hägrar i skallen!!

Nä nu måste det sättas igång så vi kommer ut & får frisk luft, det behöver både Leia & jag!!

HA en skön dag alla!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

tack så jätte mycket ! :)

2008-07-01 @ 11:19:38
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0