Sista semesterdagen!!

Usch idag är sista dagen på denna semesterperiod & det känns vemodigt att på måndag ta sig upp, vilket kommer bli ett STORT problem för mig som vänt på dygnet, sen att lämna ifrån mig Leia igen, trots hennes saknad av sina kompisar, men usch det kommer svida i mammahjärtat första dagarna igen!!

Jag hoppas bara Leia tar lämningen lika bra som innan semestern!!

Idag skulle vi ju vaccinerat oss, men trötta mamman måste ha stängt av väckarklockan, hade ju en liten donna som lekte rövare klockan fem i morse, så trött var bara förnamnet på mig;) 

Så vi får helt enkelt åka in till Slussen imorrn & ta sprutan..

Nu blir det stranden som vanligt & förhoppningsvis blir det bad hela helgen då vädret ska vara Kanon!!

Ska ju ev, oxå ha kräft & grillkväll imorrn & det ska ju bli smarrigt, men fortfarande efterlyser jag ngn i min närhet som käkar Surströmming:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0