Bästa sättet att få bränna!!

Ja det är att ha barn som plaskar längs havskanten & en annan som får vada runt i vattnet i timmar...

Idag har vi alltså varit ute vid havet i 4 timmar & när vi kom hem så insåg jag att nog har jag fått färg, ja tom mina ben som aldrig & då menar jag aldrig får ngn färg har lyckats dra solens strålar mot det vita fläsket..

Leia tog nattningen tidigt idag iom att hon inte sov ngn förmiddagslur & vi har sett en Beck..

Nu tänkte jag iaf ta & göra några sit ups, har inte blitt så mycke träning nu på slutet, man känner inte för det då man har semester sen har ju Leia varit lite av en kvällsmänniska nu på slutet..

Imorrn blir det en sväng till havet igen för att bygga på brännan om solen vill titta fram, annars mest packning inför vår stundande tripp till S-vall...

Eftersom kameran var hemma så blir det inga bilder från dagens strapatser men underbart har vi haft jag & mitt lilla bustroll♥

Kommentarer
Postat av: Cicci

4 tim vid havet låter toppen ju!

Skoj att ni kommer upp, det ser jag framimot att få träffa gummorna :-)

Kram cicci

2008-07-15 @ 22:15:56
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0