Saknaden har redan börjat komma..

Är helt slut nu då jag sitter vid datan & har kollat igenom mina mail ang, våran annons på Gaston...

Finns både bra & dåliga intresserade men värst är dessa människor som ringer & inte ger sig utan dom verkar vara helt desperata efter en hund.. En människa ringde typ konstant hela dagen igår fast Jarkko sagt att vi hör av oss om vi anser dom intresserade..

Tur vi lagt ut nummret till vårt kontantkort & inte våra vanliga...Då hade dom väl varit utanför dörren istället...

Känns hursomhelst riktigt tufft att inse att vi snart inte har honom vid vår säng, snarkandes & pruttandes som han gör natten igenom till min fasa som får ha honom vid min sida..Men det funkar ju bara att ha honom kvar om jag byter tbax till nattjobb & då blir Leia lidande...

Vem vet nu kanske Gaston får komma ut på landet där han verkligen trivs & får springa lös dagarna igenom som en vovve ska få göra & inte bo i en sunken förort i Storstan..

Men han kommer alltid vara våran älskade fyrbente drummel & ingen kan ersätta honom som favorithund i våra hjärtan♥

Nä nu måste jag sussa så jag orkar med ännu en dag på jobbet imorrn, har ju jobbat 12 timmar idag då vi haft APT & känner mig rätt slut i hjärnan...

BTW Leia påbörjade sin inskolning idag & det gick bra,, ska bli så spännande att följa med på torsdag så då får ni en mer utförlig rapport...

Tjingeling sålänge...


Kommentarer
Postat av: AKP

Förstår hur svårt detta måste vara för er. MEn, samtidigt, vad gör man liksom?
Det är bara att hoppas på att han får ett underbart hem!
Hur gammal är han? *senil jag*
Hur pass mycket lydnad är det på honom? :)
Man är väl ALLTID sugen på en till hund :S:S
Galen jag :P

2008-01-09 @ 07:31:39
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: cicci och Zuki

Det viktigaste är att ni verkiligen känner er säkra med den "nya" ägaren!
Dom spm låter intressant lår dom komma och hälsa på två gånger om det så krävs!!!
Bättre ni känner av dom än att ni skickar med gaston och så visar det sig vara koko människor!!
eller att han hanmar i valpfabrik till oreggat eller baldras avel!!
fy jag är inte ett dugg avensjuk på er att ni måste ta detta beslut,
kram till er och lycka till

2008-01-10 @ 10:29:23
URL: http://www.castella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0