Nu har vi bestämt oss!!

Bloggade ju igår om att vi hittade ett alternativ om hundrastare här i söderort & hur glad jag blev över det, men idag så sa Jarkko nå klokt till mig:-O *Tänk han kan som sagt överraska*:-D Skämt åsido!!

Oavsett om vi nu får ngn som kan ta han ut på en långpromenad under dagtid så kommer det iaf bli såpass mycke sämre för han, då vi båda kommer va trötta stressade & ha fullt upp med att hinna hämta Leia från förskolan, fixa käk & såna vardagliga saker ...

Vi vill ju kunna hinna med honom & kunna spendera den tid han behöver, samt motionera honom som  han ska utan att vi ska bli helt sönderstressade & det är bara att inse.. Hund, heltidsjobb,dagishämtning & storstadspendling går inte ihop...

Vi gör ju detta för Gastons skull & det kommer att vara svårt i början, men vi får ju bara hoppas att ngn som passar in i våra kriterier hör av sig..Vi måste ju iaf kolla upp om ngn överhuvudtaget är intresserad...

                                        Våran Snygging!!!

image147

                                    

Kommentarer
Postat av: AKP

Ska ni göra er av med honom?
Jag minns inte hans stam men om du vill så kan du skriva en liten "kort" annons så ska jag lägga in den på rottis-forumet om du vill, där finns ju bara riktiga rottis-människor..
Om du inte är medlem där själv vill säga :)

2008-01-08 @ 13:23:11
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0