Mammahjärtat!!

Att bli mamma är & kommer så vara det största & vackraste som någonsin hänt mig♥

Hur mycke kärlek som får plats i mitt mammahjärta är något så oerhört obeskrivligt & att få uppleva varje ny dag tillsammans med min dotter är så magiskt!!!

Att se hennes nya framsteg tona fram & få se vilken stark individ hon börjar formas till får mig att känna en sån stolthet inombords....

Att få ligga & snusa tillsammans med henne är kvällens höjdpunkt numera då dagarna spenderas åtskilda...

Varje morron blöder dock mitt mammahjärta då avsked ska göras & jag både ser & hör hennes gråt & jag känner mig så fruktansvärt hemsk som mamma:-(

JAg vet ju att så fort jag stängt dörren så blir hon snabbt sitt glada jag, men mitt hjärta värker så av hennes gråt...

Men varje eftermiddag fylls det av glädje då jag åter får se min alldeles egna lilla Prinsessa & får njuta av vår tid tillsammans innan en ny dag gror & ett nytt avsked ska ske!!!
                                                  
                                                Min Kärlek Leia!!!
image167

Kommentarer
Postat av: sofie

*huvva* fy så hämskt att måsta lämna bort hunden =( ja har inte min kvar heller, de blir så himla tomt!! Synd att vi bpr så himla trångt annars hade ja varit en seriös spekulant!! hoppas du hittar ngt bra *kraaaaaam*

2008-01-30 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0