Loj Helg...

Helgen som gått har ja typ spenderat i liggläge i soffan.. Varit så förbaskat trött så jag börjar tro att ja är nära väggen igen...

Är i sånt stort behov att få ha en dag bara för mig själv & Jarkko har väl inte så stor förståelse för det tyvärr, han har ju haft några dar för sig själv han nu i julas så han känner ju inget behov...

Känner mig ju så usel att jag har dessa tankar, men när man hör hur bekanta har typ barnvakt var & varannan dag hos Mormor/Farmor el, bara får besök av ngn för att få lite avslastning, ja då inser jag ju hur mycke jag saknar min mor...

Nä slutgnällt här nu...

Som sagt lördagen var det lite parklek & soffan som hägrade & söndagen tog vi oss in till stan & Lucky Garden, samt så shoppade jag loss lite nya kläder.. Måste ju höja upp humöret lite då man känner sig loj...

Blev iaf ett par nya skor, 2 tröjor & en kofta.. Känns skönt att garderoben börjar få lite nytt så man kan slänga traset som hänger i den...

Nä nu ska ja ta ett mysigt bad med Leia inför nattningen...sen blir det Idrottsgalan på tv...

Tjingeling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0