Kanske sista dagen tillsammans!!

Idag kan Gaston lämna oss & jag känner mig så kluven till det hela, men måste ju ändå tänka på hans bästa, men är det verkligen det bästa för han då??

Att flytta från oss som han känner en sån trygghet hos???

Leia & han har ju verkligen funnit varann & hon kommer nog gå runt & ropa & söka efter honom,tur ändå att hon är såpass liten att hon inte riktigt förstår iaf...

Jag kommer nog böla hela kvällen om det nu visar sig att dom som kommer vill ha han, dom tar ju med honom på en gång isånafall...

Det känns ju iaf skönt att veta att vi får komma & hälsa på iaf, & att vi kommer hålla kontakten med köparna & Gaston kommer inom några dar då han anpassat sig må som en kung...

Han får ju fria ytor att springa ute på hela dagarna & sällskap dygnet runt då det är en stor familj, & han älskar ju verkligen att få uppmärksamhet så vi ska ju va glad om han nu får komma till ett så bra hem..

Men saknaden kommer att vara så STOR härhemma efter vår drummel som gett oss så mycke glädje under dessa 3 år...

Nä nu ska jag ringa doktorn för Leia´s öron & sen blir det en spenderardag tillsammans med Gaston & så måste vi FOTA FOTA FOTA om nu det är vår sista dag tillsammans som en familj på fyra....


Våran Snygging!!!
image166 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0