Inskolning dag två!!

Idag var det dag två för Leia på förskolan & det hade gått galant:-D

Redan då dom kom in så gick hon till en av fröknarna & var med henne hela den korta tiden som var, känns så j*vla skönt att veta att hon tyr sig till ngn redan & imorrn ska jag få följa med, ska bli så skoj & jag hoppas jag inte förstör ngt nu bara...

Dom tycker iaf att det går jättebra & att Jarkko kanske ganska snart ska ta & *försvinna* små korta stunder för att se hur hon tar det...

Ja hon kanske känner sig så trygg i sig & med oss då vi aldrig haft ngn barnvakt för henne än så hon tycker det bara är skoj att få slippa oss & umgås med lite nya ansikten??:-D

Sen har hon även hittat ragg där redan,, dock var han inte lika förtjust i Leia som hon i han, var tydligen nära att brista ut i gråt *haha*


På jobbet har det som vanligt varit kaos, på andra avdelningen som fick en ny medarbetare som sjukskrev på sin andra dag så jag har hoppat emellan, men tycker dte är ju bara skoj att få va med dom lite äldre & höra deras smarta filosofier över livets händelser...

Vi har även haft Franska radion på besök..

Dom intervjuade min kollega samt spelade in oss då vi var i barngrupperna under samling & fri leken.. Så nu kommer man höras i franska radion minsann...Oui oui!!

Nä nu ska jag ta disken & plocka lite här sen blir det nog lite mer blogg, jag är ju ledig imorrn & har ju därmed sovmorron.. Sablar så skönt att få sova ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0