Tung Vecka!!

Har inte blivit mycke bloggat i veckan & det beror på att här har varit sjukstuga med både feber,kräkningar & diarré återigen..

På allt detta så har även jag varit smått dålig & haft en hel del på jobbet som måste göras...

Jaja nu är vi snart rehabiliterade & våren är på intåg så det ser ljust ut för kommande vecka...

Tyvärr blev det ju ingen utgång för mig & Jarkko igår då vi skulle ut & fira vår årsdag men nu siktar vi eventuellt att gå på Kizz istället & en Thailandresa...

Mötte en flaska rödtjut härhemma igår oxå så lite snurr i huvudet fick man iaf, om än att man satt hemma.. Var inte direkt pigg imorse om jag säger så....

Idag har vi haft en tur till city då vi skulle shoppa lite, men trot eller ej, vi kom hem tomhänta & det ända som var full var våra magar med chinabuffé...

Nu ska jag kika på kultfilmen G - som i gemenskap... Riktig nostalgi!!!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0