Överraskad & utan present!!

Jag är ju som sagt inte den romantiska kvinnan av mig då det gäller såna här dagar, så jag typ köper hem en god bakelse el, ngt & firar den vägen istället...

Vi firar ju årsdagen veckan efter & det är ju större dagar för mig!!

Men så nu då jag klev upp så låg det ett litet paket i köket!!

Det innehöll ett fint litet silvrigt hjärta ( är ingen guldmänniska)som jag kan hänga tillsammans med min delfin som jag även fått av min älskling för några år sen..

Men nu står jag här som ett fån & måste på min halvtimmesrast försöka hitta ngt personligt på typ Åhlens som ligger närmast min arbetsplats...

Jaja får vräka på mer nästa helg istället då!!

Men jag måste erkänna att det var rätt mysigt att bli så överraskad...

För enligt mig så är det inte själva presenten i sig som gör grejen utan den överraskande tanken att ge sin älskade ngt fint, sen spelar det ju ingen roll vilken dag man gör det eller???

Nu ska det jobbas!!

Tjingeling!! 

Kommentarer
Postat av: AKP

Va skoj att bli överraskad :D

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

2008-02-14 @ 12:48:06
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0