Morrn morrn!!

Så var det onsdag & snart har ännu en vecka rusat förbi, förstår inte var dagarna tar vägen???

Härhemma är det full rulle med Leia det klättras, dras fram grejer, & far runt som en virvelvind helt enkelt.. Att ha hennes energi skulle ju inte skada....

Idag har vi regn i storstan & det är ju som alltid booring, jag som skulle va duktig & putsa fönster men men dagen får gå åt till lite andra grejer istället...

Grejer jag ska försöka hinna med idag!!

* Lämna in skor för omklackning...

* Städa golven...

* Rensa hyllor & kylskåp..

* Stryka & fota lite bebiskläder för tradera...

Nä nu ska det drickas mer kaffe!!

Kommentarer
Postat av: AKP

åh vilken fin sida hon har!!
Nu förstog jag direkt varför jag kände igen henne =)
Har nog sett någon bild på dom inne på rottis.se oxå kan ja gissa =)
Hur går de med eran vovve då?
Har ni honom kvar?!

2008-02-06 @ 17:45:39
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0