Hur Nice skulle inte detta va då??

MAn kan ju inte göra annat än att gratta denna snubbe som lyckan log mot igår:-D!!!

Shit vad jag skulle ha sprungit runt i våran lilla lght om jag suttit framför datan & det hade stått klart för mig att jag vunnit 10 mille!!!!

* Thailand skulle varit bokat på ett kick!!

* Jag skulle snabbt hyra in några snubbar som renoverar upp lägenheten medans vi tog in på hotell!!

* Jag skulle åkt & köpt en snygg & praktisk bil!!

* Hussökning skulle va i full gång!!

* Alla lån skulle betalas bort omgående!!

Ja jag har så mycke jag vill göra så vart pengarna skulle ta vägen är absolut inga problem...

Man kanske ska börja spela iaf på lotto så man har en liiiten chans att vinna ngt iaf:-D

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra torsdag! :)

2008-02-07 @ 10:12:56
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: AKP

åh gud, ge mig 10mille :D

Undra vad fasen man skulle hitta på då..
Kanske bara blev att man satt och stirrade i väggen *skrattar*

2008-02-07 @ 10:16:39
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0